SerialATA - jak zasilane

Autor: proxy boy <webtrust_at_go2.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 08:15:40 MET

Instaluje wlasnie dysk Serial ATA - Seagate Barracuda 200MB
(dokladnego modelu nie pamietam) i mam taki problem, ze dostalem
z plyta tylko tasmy transmisyjne (te waskie) a chyba nie mam tasmy
zasilajacej (tej szerszej) ?

bo rozumiem, ze zasilanie idzie w tych dyskach po osobnym kablu ?
a jesli tak to czy takie kable sa do kupienia luzem ? nie mam w tym
twardym dysku takiego uniwersalnego gniazda cztero pinowego
jak do wszystkich pozostalych urzadzen wiec rozumiem, ze zasilanie
idzie po tym drugim plaskim zlaczu ?

czy ktos z was kto kupowal plyte abit kw7 dostal kabel zasilajacy
hdd sata w komplecie czy to mi sprzedano bez tego kabla ?