Re: jaki zasilacz atx

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 08:52:45 MET

Dnia Wed, 12 Jan 2005 08:23:34 +0100, proxy boy napisał(a):

> mam pytanie czy istnieje i na czym polega roznica
> miedzy zasilaczami no name a markowymi - chcialbym
> kupic jakis zasilacz 400 watt ale nie wiem czy jest
> sens placic za sama marke - informacja, ze zasilacze
> ktorejs firmy nie przepalaja plyt jak sie zepsuja albo
> ze maja duzo duzo dluzszy czas pracy bez awarii
> przy zalozeniu, ze chodzi o zasilacz do kompa wlaczonego
> na stale bylaby dla mnie cenna ...

400 W na opakowaniu nic jeszcze nie znaczy. Większą moc mają markowe
zasilacze 300W niż jakaś tandeta z napisem 400W. Poza tym markowe lepiej
trzymają napięcia, amją zabezpieczenia przed zwarciami, przegrzaniem itp.
Napisz do jakiego sprzętu to cos poradzimy.

> czy ktos z Was widzial gdzies w sieci jakis ranking/porownanie
> zasilaczy albo czy macie jakich wlasnych uargumentowanych
> faworytow ????

dużo do poczytania
http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/zasilacze2003_2/strona-1.html

--