Re: Chieftec ATX-1136H

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 08:51:55 MET

Tue, 11 Jan 2005 23:49:56 +0100, na pl.comp.pecet, Pawel napisał(a):

> Jestem pół szczęśliwym posiadaczem tego zasilacza. Rozczarowałem się jego
> pracą, tzn głośność jest dla mnie nie do zniesienia. Czy da się jakoś
> spowolnić obroty wiatraka wyciągającego powietrze (np poprzez regulację
> czujnika temperatury ), bądź też wymianę wiatraka na inny ? (o ile to coś
> da) Jeżeli tak to proszę o jakieś howto. Pozdrawiam.

Po rozmowie na grupie tez go wybralem. A ze okazal sie glosniejszy od
mojego wczesniejszego codegena, trzeba bylo stan rzeczy zmienic.

Teraz mam zamowione wentylatory arctica na allegro, za pare dni powinny
przyjsc. Wywale stare i wsadze tamte, a potem opisze jak sie to sprawuje na
grupie, bo widze ze nie tylko ja mam ten problem..

Spowalniania obrotow nie polecam - w stresie wyciagane powietrze -
przynajmniej u mnie jest dosc gorace i raczej nie pomoze mu obnizenie
ilosci obrotow :)

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl