jaki zasilacz atx

Autor: proxy boy <webtrust_at_go2.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 08:23:34 MET

mam pytanie czy istnieje i na czym polega roznica
miedzy zasilaczami no name a markowymi - chcialbym
kupic jakis zasilacz 400 watt ale nie wiem czy jest
sens placic za sama marke - informacja, ze zasilacze
ktorejs firmy nie przepalaja plyt jak sie zepsuja albo
ze maja duzo duzo dluzszy czas pracy bez awarii
przy zalozeniu, ze chodzi o zasilacz do kompa wlaczonego
na stale bylaby dla mnie cenna ...

czy ktos z Was widzial gdzies w sieci jakis ranking/porownanie
zasilaczy albo czy macie jakich wlasnych uargumentowanych
faworytow ????

dzieki
proksio