Re: Dla tych co chcą kupić LCD- DVI!

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 18:57:27 MET

Bernard napisał:

> Czy możesz podać uzasadnienie tego, że DVI nie jest zawsze
> lepszy?

Bo przy wykorzystaniu dobrych kabli tej różnicy nie widać.
Przypominam, że rozmawiamy o _kablach_ a nie o jakości kart, czy
monitorów. Podłącz dobrej klasy monitor LCD do porządnej karty przy
pomocy obu kabli (na zmianę) i powiedz mi jaką ty widzisz różnicę,
jeśli w obu przypadkach obraz jest jak żyleta...

> Przy idealnym (nieistniejącym) torze [...] mógłby co najwyżej
> nie być gorszy.

A możesz mi wyjaśnić różnicę pomiędzy tym co tutaj napisałeś, a
tym co ja napisałem wcześniej (hint: "błędne jest stwierdzenie,
że DVI jest zawsze lepszy")? Bo może czegoś nie dopisałeś, albo
ja nie umiem czytać między wierszami? :)

> Czy jesteś daltonistą?

Na szczęście nie :)
Widzę, że wpoiłeś sobie do głowy, że DVI z założenia ma być lepsze.
Oczywiście, że masz rację, bo po to wymyślono technologie cyfrowe,
żeby zastąpić nimi analogowe przeżytki. Można ująć to w ten sposób:
DVI gwarantuje wysoką jakość, a D-Sub gwarantuje tą jakość tylko
przy wykorzystaniu porządnego (niekoniecznie drogiego) sprzętu. Ale
wpajanie innym na siłę, że cyfrowe rozwiązanie jest _zawsze_ lepsze
jest okłamywaniem samego siebie.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/