Jaka obudowa

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 19:00:33 MET

Jaką w miarę tanią (~160 zł bez zasiłki) i dobrą jakościowo obudowę
midi ATX polecą grupowicze?
Wymagania:
- cena ~150 zł
- USB na przednim panelu, ale (najchętniej) nie na dole (bo schylać
taki kawał mi się nie chce)
- kolor: najchętniej szary (biały też ujdzie)
- dosyć przestronna, coby nie było problemów z upchaniem sprzętu
- nie musi mieć żadnych dodatkowych wiatraków, neonów, itp. rzeczy
podwyższających cenę. Jestem raczej osobą konserwatywną jeżeli chodzi
o budy
Myślałem o budach ModeCom. Wydaje mi się że produkują w miarę dobre
budy za przyzwoitą cenę. Może być coś podobnego do serii Winner, tylko
najlepiej żeby USB nie było na samym dole.