Dla tych co chcą kupić LCD- DVI!

Autor: adamparker [NIESPAMUJ] <_at_gazeta.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 14:32:21 MET

Ostatnio po przeprowadzce podłączyłem komputer i uruchomiłem go.
Patrzę na literki i kurcze coś nie tak - wszystko jest jakby zamazane-
wiedziałem że coś jest inaczej ale nie wiedziałem co. Dopiero nastepnego
dnia coś mnie tknęło - no tak podłączyłem monitor LCD zwykłym kablem
analogowym a nie DVI. Miałem obydwa kable w pudełku i nie zwróciłem z
rozpędu uwagi . I to udowodniło mi że jest różnica między DVI a
analogiem. Dobrze że nie słuchałem rad czasami dawanych tu na grupie że
szkoda kasy na DVI bo nie zauważe różnicy . Najważniejsze że w sumie
wyszadł mi "blind test " i od razu wyłapałem że coś jest nie tak .
Podsumowując - jak macie kupić LCD to bierzcie tylko z DVI i coś z
górnej półki - naprawde warto .
Mój sprzęt to AMD Athlon 2400 + , MSI GF4Ti4200 i LCD Eizo L557 .
Mam nadzieje że to pomoże niezdecydowanym ( ja do takich należałem ale w
sklepie namówili mnie na najdroższą 17-stke jaką mieli i dzieki im za to )