Re: Dla tych co chcą kupić LCD- DVI!

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 15:07:21 MET

adamparker [NIESPAMUJ] napisał:

> podłączyłem monitor LCD zwykłym kablem analogowym a nie DVI.
> Dobrze że nie słuchałem rad czasami dawanych tu na grupie że
> szkoda kasy na DVI bo nie zauważe różnicy.

Wszystko zależy od jakości kabla i karty graficznej (monitora
pewnie też). Tutaj nie ma reguły i błędne jest stwierdzenie, że
DVI jest zawsze lepszy. Ja mam w pracy kilka monitorów Belinea
i Eizo. Do tego wysokiej jakości kable D-Sub i DVI. Niezależnie
od tego, którym kablem je podłączę, jakość obrazu jest taka sama.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/
    ((.)(.))      Po przeczytaniu spal ten list!        (@  @)