Re: Obudowa Yesico OpenAir

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 13:10:28 MET

On Tue, 11 Jan 2005 12:17:13 +0100, Sniper <sniper10000@poczta.onet.pl>
wrote:

> Ooo, widzę, że masz podobne zdanie do mojego. Ja również swój
> post wysłałem na podstawie doświadczeń z metalowymi, dziurkowanymi
> otworami w obudowach Chieftec i Antec. Te wredne dziury potrafią
> zassać kurz nawet z najbardziej sterylnego pomieszczenia. Efekt
> jest taki, że buda wygląda, jakby ją mech obrósł.

Tak samo jest u mnie w Thermaltake'u Tsunami - ten z oknem, ma wiatrak w
zboku - po krotkim czasie cala kratka jest biala;/ I co z tego, ze przy
przednim witraku jets filtr, jak caly syf wleci bokiem:)

Nawet myslalem, czy nie zmienic tego wiatraka na wydmuchujacego, ale nie
wiem jak to wplynie na obieg powietrza (raczej srednio)

--
  .: Bartosz Śmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl