Re: Obudowa Yesico OpenAir

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 12:17:13 MET

.Peeter napisał:

> Ładna, tylko moim zdaniem będzie się szybko zamieniać w coś
> podobnego do Chieftecowego filtru powietrza w bocznym panelu
> mojego TX-a, czyli będziesz musiał dość często brać w łapę
> pędzel i czyścić ją z tworzących się na niej dywaników z kurzu.

Ooo, widzę, że masz podobne zdanie do mojego. :) Ja również swój
post wysłałem na podstawie doświadczeń z metalowymi, dziurkowanymi
otworami w obudowach Chieftec i Antec. Te wredne dziury potrafią
zassać kurz nawet z najbardziej sterylnego pomieszczenia. Efekt
jest taki, że buda wygląda, jakby ją mech obrósł. :)

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/