Re: Kieszenie HDD

Autor: Filip Drunkenstein <drunkula_at_gazeta.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 13:11:09 MET

Zobaczcie, co napisał(a) Kostek w poście
news:675c.00000470.41e3bd93@newsgate.onet.pl !!!
> a które to będą w takim razie bo z tego co zdążyłem się zorientować
> to w opisach na stronach napisane jest ze kieszeń coś takiego ma
> jak odłaczenie od zasialania ale w rzeczywistości nie ma
> kieszenie chieftec np tego nie maja, to samo easy touch, ACT tez nie

W opisach na stronach jak nie ma, to nie wiadomo czy jest, czy nie ma. Ale
jak będziesz w sklepie, to obejrzyj kieszeń - jeżeli przy
przełączniku/kluczyku będą podłączone kabelki, to najpewniej będzie to
właśnie to.

Ja osobiście przez to choruje... i spiąłem kabelki w kieszeni na stałe ;-)

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***