Re: Obudowa Yesico OpenAir

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 11:51:46 MET

*SamoDobro* wrote:
> Zatem upatrzyłem sobie obudowę Yesico OpenAir:
> http://www.shift.sklep.pl/zdjecia/yesico-openair-black.jpg

Ładna, tylko moim zdaniem będzie się szybko zamieniać w coś
podobnego do Chieftecowego filtru powietrza w bocznym panelu
mojego TX-a, czyli będziesz musiał dość często brać w łapę
pędzel i czyścić ją z tworzących się na niej dywaników z kurzu.

Jeszcze dwa drobiazgi:
1. Wyświetlacz wygląda fajnie, ale imho jest zupełnie zbędny,
jeśli obudowa stoi na podłodze. A chyba nie masz zamiaru stawiać
takiego potwora na biurku? :)
2. Siatka nie należy do materiałów dobrze tłumiących hałas,
więc prawdopodobnie przy zamkniętej obudowie będziesz miał
uczucie, że jest otwarta...

Zainteresuj się obudowami Casetek, mnie od dawna jeden model
chodzi po głowie, ale póki co nie mam potrzeby zmieniać Chiefa.
Mam na myśli ten model: http://www.pc-hardware24.com/pl/p_67.html
A już absolutnym szczytem moich marzeń jest Antec P-160...

--
Pozdrawiam
Peeter