Obudowa Yesico OpenAir

Autor: SamoDobro <samodobro_at_poczta.fm>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 08:59:29 MET

Witam.
Postanowiłem w końcu zaszaleć i zmienić obudowę.
Wymarzoną jest desktop, ale albo znajduję takie, które nie pomieszczą
mojego sprzętu (GF4Ti 4200 mocno zmodowany, o grubości ponad 6 cm
+ radiator na procku Pentagram QVC120 Cu), albo same z zasilaczami bez
opcji kupna bez zasiłki. A że zasiłkę dobrą już mam, więc nie zamierzam
przepłacać a potem się barować ze sprzedażą złomu.
Zatem upatrzyłem sobie obudowę Yesico OpenAir:
http://www.shift.sklep.pl/zdjecia/yesico-openair-black.jpg
I w związku z tym mam pytanie: czy ktoś miał do czynienia z tą obudową? w
necie nie ma żadnych jej testów, opisów, dosłownie nic, co mogłoby mi
pomóc utwierdzić się w przekonaniu, że tak, to jest to, o co mi chodzi.
Zatem jeśli ktoś z was miał styczność z tym pudłem, lub ewentualnie
znajdzie jakieś opisy/testy tego cudeńka, to byłbym wdzięczny za wszelkie
informacje - bo cena przewyższa obudowy Chieffteca (biorąc pod uwagę, że
tamtych bez zasiłki się nie kupi), więc nie chciałbym, żeby się nagle
okazało, że coś będzie nie tak.
Gdzieś widziałem fotkę tej obudowy z EPoXem 8RDA3i+ PRO i zamontowanym tym
Pentagramem, więc o to, czy się zmieści się nie martwię. Martwię sie
raczej o jakość wykonania, o to, jak się spisują te boczne ścianki i takie
tam pierdoły, które wychodzą w praniu.

--
www.samodobro.vline.net.pl