Re: Drgający obraz

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 10:34:30 MET

Użytkownik "daimon" <daimon10@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cruvce$srg$1@news.dialog.net.pl...
> Witam,
>
> 4-miesięczny monitor iiYama MM 904UT. Do niedawna nie było z nim żadnych
> problemów. Od kilku dni co parę godzin w lewym górnym rogu ekran zaczyna
> drgać, po czym przenosi się to na cały obraz, co sprawia, że wygląda to
> jakbym siedział przy 60 Hz (moje ustawienia to 1152x864 przy 85 HZ).
> Czytałem archiwum grupy i wyeliminowałem zewnętrzne czynniki (zasilacz,
> kable w ścianie..) mogące mieć wpływ na taki stan. Czy pozostał już tylko
> serwis?

postaw monitor w zupelnie innym miejscu. Czesto przyczyna bywa np. telewizor
za sciana, lodowka, licznik energii elektrycznej.
Jak z uziemieniem ?
Czesto bywa ze w serwisie jest wszystko w porzadku a w domu cyrki sie
dzieja.
Ewentualnie podlacz do innego kompa i obserwuj bo to moze byc wina kompa a
nie monitora.