Re: Wycieszenie Seagate

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 10:35:00 MET

Tomek napisał:

> istnieje programik serwisowy pozwalajacy jeszcze bardziej go
> wyciszyc kosztem szybkosci. [...] Chodzilo o wylaczenie
> autodiagnostyki dysku

Albo rybki albo akwarium :) Wyłączanie self-testu to jedna rzecz,
a wyciszanie kosztem wydajności to druga.

Soft do wyłączenia self-testu wrzuciłem tutaj:
http://sniper10000.republika.pl/Inne/Seagate/smscan.exe
a do wyciszania kosztem wydajności tutaj:
http://sniper10000.republika.pl/Inne/Seagate/seaaam.exe

Nie wiem, czy są to najnowsze wersje, jakie się kiedykolwiek
pojawiły. Możesz zagrzebać w necie i poszukać dalej. Nie wiem, czy
będą działać z nowymi dyskami. Ostatni dysk na jakim je testowałem
to Seagate Barracuda ATA IV.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/