Drgający obraz

Autor: daimon <daimon10_at_wp.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 23:25:26 MET

Witam,

4-miesięczny monitor iiYama MM 904UT. Do niedawna nie było z nim żadnych
problemów. Od kilku dni co parę godzin w lewym górnym rogu ekran zaczyna
drgać, po czym przenosi się to na cały obraz, co sprawia, że wygląda to
jakbym siedział przy 60 Hz (moje ustawienia to 1152x864 przy 85 HZ).
Czytałem archiwum grupy i wyeliminowałem zewnętrzne czynniki (zasilacz,
kable w ścianie..) mogące mieć wpływ na taki stan. Czy pozostał już tylko
serwis?

--
Pozdrawiam
daimon