Matrox G400 i zawieszanie się systemu

Autor: dskalski <dskalskiNOSPAM_at_NOSPAM.poczta.fm>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 10:02:09 MET

Witam

Karta graficzna Matrox G400, płyta Asus A7V8X-X. Problem: zawieszenie
systemu po około 5 minutach pracy. Na początku myślałem, że to własnie
Matrox jest uszkodzony, ale testy na innym kompie i karta okazał sie ok.
Test wszystkich pozostałych części - wszystko sprawne. Testowo zmieniłem
również zasilacz (MODE COM ATX-350GTF 350WPFC) na starego 5 letniego
CodeGen'a 300W. I teraz uwaga: system działał stabilnie!!! Nie miałem czasu
testować super dokładnie, ale system na pewno działał stabilniej niż na
ModeCom'ie, bo się nie zawiesił. Zasilacz ModeCom'a jest raczej sprawny bo
miałem przez 2 tygodnie Radeona 9200 i wszystko stabilnie działało (komp
włączony przez kilka dni non stop). Czy jest ktoś w stanie to wyjaśnieć?

dskalski