Re: Matrox G400 i zawieszanie się systemu

Autor: Zethon <zethon_at_o2.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 11:58:25 MET

Dnia Tue, 11 Jan 2005 10:02:09 +0100, dskalski napisał(a):

> Witam
>
> Karta graficzna Matrox G400, płyta Asus A7V8X-X. Problem: zawieszenie
> systemu po około 5 minutach pracy. Na początku myślałem, że to własnie
> Matrox jest uszkodzony, ale testy na innym kompie i karta okazał sie ok.
> Test wszystkich pozostałych części - wszystko sprawne. Testowo zmieniłem
> również zasilacz (MODE COM ATX-350GTF 350WPFC) na starego 5 letniego
> CodeGen'a 300W. I teraz uwaga: system działał stabilnie!!! Nie miałem czasu
> testować super dokładnie, ale system na pewno działał stabilniej niż na
> [...]

moze masz stara wersje biosu plyty glownej...
wersja 1007 poprawiala prace i stabilnosc niektorych kart AGP x4, moze
wlasnie chodzi o Matroxa, to dosc stara karta jak na ta plyte glowna.

a poza tym jest to plyta na chipsecie VIA, wiec jesli jeszcze tego nie
zrobiles, to proponuje zainstalowac pakiet Via Hyperion, tam jest sterownik
do portu AGP.

nic wiecej nie przychodzi mi do glowy.
pozdr.