Re: Asus P4GDC i P4 3,0GHz LGA

Autor: Tasior <tasiorsa_at_poczta.fm>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 00:24:32 MET

Sander wrote:
> Chcesz powiedzieć że podkręcasz CPU i nie podnosisz napięcia ?
Zawsze ponosilem napiecie jak sie robilo nie stabilnie a jak mowie od 7 dni
komp idzie 24h na dobe ze 100% obciazeniem proca (liczy pewna strukture) i
nie zwisa jest stabilny to po co ponosic?

> Bez podnoszenia napięcia ? Raczej nie możliwe.
> Sprawdzałeś stabilność kompa programem Prime 95 z opcją Torture ?
> W Twoim przypadku 2 x Prime 95.
Nie nie robilem ale moge puscic tylko nier wiem czy to cos zmieni.
Docieranie Primem a tym co mi liczy.

> A jaką masz temp. na CPU ? Jaki masz cooler ?
Na boxowym coolerze przy pelnym stresie 61-62 stopnie czy 100% obciazenia na
non stopie. Jak mowie komp sie nie wiesza. Jedynie kiedy widze ze go
krecilem to jak daje uruchom ponownie windows bo wtedy sie nie uruchamia
ponownie tylko gasi i sam wlacza po ok 15 sek.

--
Tasior
tasiorsa@poczta.fm