Notebook do 4000 zamiast zwykłego PC.

Autor: Miły <miloszkaleta_at_wpANTYpl.SPAM>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 00:17:39 MET

Witam.

Dziękuje za wcześniejsze rady dotyczące konfiguracji PC-ta. Niestety po
naradzie z żoną stwierdziliśmy, że nie ma miejsca w domu na taką maszynkę.
Zdecydowaliśmy kupić nowego notka. Ilość ofert w necie przytłacza. Chciałbym
coś "firmowego" do netu, biura, muzy (dokupię zewn. kartę), takiego coby
"postawić" w2k (ew. XP HE), z matrycą 15". Patrzyłem na IBM (dość drogi), HP
(tylko rok gwarancji, namieszane w konfiguracjach, aż się gubię), ASUS
(fajny, cena niezła ale nie wiem czy tak dobry jak płyty główne), Toshiba
(podobnie jak Asus). Nie wiem czy szukać z prockiem Mobile, czy zwykłym (jak
się to ma do Mobile). Czy 256 ramu "styknie" na takie wymagania. Twardziel
wystarczy 30/40. Może ktoś z Was ma takie "zastępstwo" dektopa bądź bardziej
"siedzi" w temacie i pomoże.

Pozdrawiam, dziękuje,
Miłosz.