Re: Notebook do 4000 zamiast zwykłego PC.

Autor: neros <mmm_at_bn.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 02:23:00 MET

> Dziękuje za wcześniejsze rady dotyczące konfiguracji PC-ta. Niestety po
> naradzie z żoną stwierdziliśmy, że nie ma miejsca w domu na taką maszynkę.
> Zdecydowaliśmy kupić nowego notka. Ilość ofert w necie przytłacza.
> Chciałbym
> coś "firmowego" do netu, biura, muzy (dokupię zewn. kartę), takiego coby
> "postawić" w2k (ew. XP HE), z matrycą 15". Patrzyłem na IBM (dość drogi),
> HP
> (tylko rok gwarancji, namieszane w konfiguracjach, aż się gubię), ASUS
> (fajny, cena niezła ale nie wiem czy tak dobry jak płyty główne), Toshiba
> [...]

Po pierwsze jesli ma byc zastepstwem domowego peceta to musi byc tani zeby
byl cenowo konkurencyjny wobec niego. Napewno nie musicie tez zwracac uwagi
na dlugi czas pracy na bateriach. Co do procesora to te z symbolem Mobile sa
lepiej przystosowane do laptopow (czyli zarzadzanie energia itp) ale w
waszym przypadku to nie bedzie gralo roznicy. Pozatym wiadomo ze czym
bardziej wydajny procesor tym lepiej i podobnie z pamiecia oczywiscie czym
wiecej tym lepiej.

W waszym wypadku zwrocilbym uwage na najtanszego HP nx9020 cena ponizej 3200
jest naprawde niezla ale nie ma windowsow tylko dos.

http://www.itstore.pl/product.php?productid=17226&cat=248&page=1