Re: Canon-głowica foto a zwykła: różnice.

Autor: Bob <bob_at_op.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 23:25:47 MET

W artykule news:crutd4$kv7$1@news.onet.pl,
niejaki(a): y.y.y z adresu <lukas.pop@op.pl> napisał(a):

> Panowie(Panie) mam pytanie dotyczące głowic w drukarkach Canona
> (S450). Chodzi mi o różnice między głowicami: foto(do drukowania
> fotografi) a zwykłą. Z instrukcji drukarki wyczytalem, że symbol
> głowicy zwykłej to bci 31 natomiast foto: bci 32.
> Wiedziałem, że istnieją tusze foto ale, że jeszcze do tego trzeba
> kupować głowice.
> Chciałem kupić głowice foto na allegro ale ta są dostęne jedynie
> głowice bci 31- z tego wywnioskowałem, że widocznie niema różnicy
> pomiędzy głowicami i do drukowania fotek można używać tuszy foto w
> głowicy zwykłej. Czy TAK?
> [...]

Witam !

Jest roznica, glowice foto (w ktorej jest czarny, niebieski, czerwony foto)
wklada sie zamiast glowicy czarnej. Mam tez ta drukarke i o ile dobrze
pamietam kropla ktora drukuje jest mniejsza i jest wiecej dysz, ale
musialbym sprawdzic w dokumentacji chyba tam pisze.Acha i nie da sie
drukowac bez glowicy kolorowej wkladajac sama glowice foto, ktos juz
usilowal mi to wmowic

Pozdrawiam