do uzytkownikow LG F700B - pytanie

Autor: Adrian <aadrian_at_go2.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 11:13:34 MET

Witam

Przegladalem archiuwum i generalnie o tym modelu monitora wyczytalem nie
najlepsze opinie.
Tak sie sklada ze potrzebuje pilnie kupic monitor a moge kupic wyzej
wymieniony model używany ale jeszcze z 2 letnia gwarancja producenta.

CZY WY UZYWAJAC NA CODZIEN TEGO MODELU UWAZACIE ZE JEST ON NAPRAWDE KIEPSKI
?? - wiem ze lepiej kupic f700p ale wszystko rozchodzi sie o finanse.

Monitora mam zamiar uzywac w 60% do internetu w 20% gry 10% filmy 10% inne

pozdr

Adrian