Pomóżcie drukarka mi nie drukuje!

Autor: Patrycja <patrycja1001_at_o2.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 11:15:00 MET

Bardzo prosze poradzcie co zrobić jak drukarka mi nie drukuje,
model hp 5150 , próbowałam czyścić pojemniki z tuszem kilkanaście razy bez
skutku,
odinstalowałam ja i zainstalowałam na nowo i nie ruszyła , z trudem wogóle
się zainstalowała po nastej próbie.
Zaczęło sie od tego , że drukowała jakby nie miała tuszu , dolałam
strzykawką i nic , teraz juz nic nie ma na wydruku, czysta kartka. Wskaźnik
pokazuje brak czarnego tuszu ale to bzdura bo go dolałam.
Jak macie jeszcze jakieś pomysły co można spróbowac żeby zadziałała to
piszcie, plis!
Dzięki!
Patrycja