Re: do uzytkownikow LG F700B - pytanie

Autor: anyuser <anyuser_at_szn.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 19:43:11 MET

Użytkownik "Adrian" <aadrian@go2.pl> napisał w wiadomości
news:crtkec$rah$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Tak sie sklada ze potrzebuje pilnie kupic monitor a moge kupic wyzej
> wymieniony model używany ale jeszcze z 2 letnia gwarancja producenta.
>
> CZY WY UZYWAJAC NA CODZIEN TEGO MODELU UWAZACIE ZE JEST ON NAPRAWDE
KIEPSKI
> ?? - wiem ze lepiej kupic f700p ale wszystko rozchodzi sie o finanse.

F700B - często kiepska geometria, zwłaszcza w górnej części monitora (ikony
na pulpicie w górnym rzędzie wyglądają jak przydepnięte przez słonia),
bardzo duże błędy konwergencji zarówno poziomej jak i pionowej (monitor ten
nie ma regulacji zbieżności), obszary złej ostrości - nie do wyregulowania
nawet w serwisie, duże pompowanie.

Po zgłoszeniu do serwisu centralnego LG electronics, monitor wraca jako
spełniający normy LG.

Dlatego radzę omijać.

Jeśli cena okazyjna i masz możliwość dokładnego, spokojnego przetestowania
to bierz.