Jak oszukac notebooka?

Autor: Mark <rally2_at_polbox.com>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 10:56:22 MET

Czy ktos wie jak oszukac notebooka, ze jest podlaczony do niego monitor?

Chce w jakis sposob wylaczac ekran/matryce w notebooku. Najlepszym dla mnie
sposobem jest przelaczenie go na zewnetrzny monitor. Niestety w takim
przypadku musi byc do niego podlaczony monitor...
Czy mozna w jakis sprzetowy sposob zasymulowac monitor? Np. przez zwarcie
odpowiednich stykow zlacza D-SUB?

Myslalem, ze uda mi sie ta sprawe zalatwic softwaerowo (PASCAL - bo tylko to
wchodzi w gre), ale nic z tego co znalazlem w necie nie dziala - moze to
kwestia jakies niekompatybilnosci wyswietlacza.
Probowalem rozgryzc sygnaly w D-SUBie, ale nic mi z tego nie wyszlo - za
bardzo sie na tym nie znam.

Opada DPMS i jest niemozliwe ustawienie wylaczania w BIOSie czy
Systemie(DOS)

z gory dzieki za pomoc
Mark