Re: Liteon 1653S problem

Autor: Janusz <jb23.nospam.pl_at_alpha.net.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 10:55:07 MET

On Fri, 7 Jan 2005 08:10:07 +0000 (UTC), BelYaal wrote:

> No to cholera niezle, zamienilem sie na nia z innego Liteona z ktorym nie
> mialem zadnych problemow, a jedynie byla 8x. Oddalem niby do serwisu, ale
> jak to ogolny problem, to fakt KICHA

No coz, stara spalila sie probujac nagrac krazek CD z max predkoscia
(52x). Teraz ta nowa przy takiej preskoci sie zawiesila (pasek postepu
zostal na 100%, a nagrywarka dalej cos robila).
Szybko hard reset kompa i przezyla. Ale chyba znow nagram tak krazek i
potrzymam w tym stanie ja dluzej, a niech sie spali. Moze wreszcie
dostane sprawny naped...
Do tego niezbyt dobrze czyta krazki DVD :(
Polowy filmow DVD (takich z gazet) nie czyta.

--
Pozdrawiam,
Janusz