Re: słuchawki z mikrofonem

Autor: Bardziej <Bardziej_at_pf.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 11:01:40 MET

Proponuję Logitechy w worku za ~50zł na giełdzie. Może nie wyglądają
"bajerancko" z daleka, ale są dobrze wykonane, dopasowują się ładnie do
kształtu głowy i uszu ;-). Używałem już kilku trochę tańszych zestawów i z
tych jestem najbardziej zadowolony. Te pięć dych to takie minimum, więc
dobrze kombinujesz. Jeżeli nawet zdecydujesz się na coś innego, to zwróć
uwagę na elastyczność kabli, zbyt sztywne długo Ci nie pociągną.

                  Bardziej