Re: Który dysk wybrac ?

Autor: Jurak <NOSPAM_jurak8_at_vp.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 22:35:06 MET

> ...ja dwa dni temu wziełem Samsunga... Cichy, fakt, jest...
> No ale jak do wyboru stawiasz tylko Seagate i Caviara, to chyba skłoniłbym
> się ku Caviarowi...

Wielkie dzieki! Wiesz na poczatku myslalem ze Samsung nie bedzie taki dobry,
ale chyba jednak jego postawie na 1 miejscu w walce o kupno :) Skoro
cichutki to spox! A teraz mi sie nawet przypomina, ze w starym kompie mam
Samsunga 4,3 i ciagnie znakomicie. A Seagate 40GB ktorego mialem 2 lata sie
rozsypal :(