Re: Który dysk wybrac ?

Autor: =Marcos= <marcos_at_terefere.NOSPAMNOSPAM.com>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 22:32:44 MET

> Czesc wszystkim! Chce jutro zakupic dysk twardy 80GB z tym że zwykły
(PATA)
> a nie SATA! Zastanawiam się nad Seagatem I Caviarem i nie wiem ktory
wybrać?

Zależy które modele masz na myśli. Ja mam we własnym kompie WD800JB
(7200RPM, 8MB), cichy i nie grzeje się, a do tego szybki. Porównywalny
Seagate tańszy, ale ma o ok. 20% gorsze wyniki w testach, poza tym grzeje
się. Chodzą też słuchy, że pięcioletnia gwarancja Seagate to próba ratunku
przed bankructwem.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]