Re: Który dysk wybrac ?

Autor: Jurak <NOSPAM_jurak8_at_vp.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 22:40:43 MET

> Zależy które modele masz na myśli. Ja mam we własnym kompie WD800JB
> (7200RPM, 8MB), cichy i nie grzeje się, a do tego szybki. Porównywalny
> Seagate tańszy, ale ma o ok. 20% gorsze wyniki w testach, poza tym grzeje
> się. Chodzą też słuchy, że pięcioletnia gwarancja Seagate to próba ratunku
> przed bankructwem.

Biore wlasnie ten model co Ty masz pod uwage, oraz Samsunga 8MB cache 80GB,
nie pamietam oznaczenia! Z Seagete'a juz napewno rezygnuje, bo znalazlem
testy tych dyskow i calkowicie sie zgodze, ze wypada o 20% gorzej od Caviara
i Samsunga...
W takim układzie zobacze który będzie tańszy i tego wezme :)