Re: slot 1 -> s370

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 14:52:14 MET

Użytkownik "Adam Piotrowski" <frigo@autograf.pl> napisał w wiadomości
news:opskctr50e4hxwdh@komputer...
> Czołem.
> Mam płytę Aopen AX6BC a w niej Pentium 3 500MHz na Slot 1.
> Uznałem że nadszedł czas modernizacji i zastanawiam się nad wsadzeniem tam
> przejściówki na pga (s370?) i w nią PIII 700MHz lub więcej.

lepiej kup na allegro jakiegos Athlona lub Durona + plyta. Wyjdzie niewiele
drozej niz sama przejsciowka i pIII 700.
Wkladajac przejsciowke w plyte ryzykujesz pozniejsze zwisy bo nie wszystkie
plyty to toleruja.
ewentualnie lepiej zainwestowac w plyte z fcpga to raptem moze byc 2x tyle
ile kosztuje przejsciowka.