Re: ram 256 -> 512 warto?

Autor: Wiktor S. <wswiktor_at_poczta.fm>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 21:49:12 MET

> akceptuje wszystko, tylko denerwuje mnie to ze z kazdym rozwinieciem
> technologii ida wieksze wymagania sprzetowe pewnych amplikacji, nie
> mowie, ze wszystkie - bo wlasnie ta nowa technologia umozliwa bardzo
> dobre rzeczy, ale wydaje mi sie przydala by sie jakas optymalizacja
>
> jak kupowalem kiedys procek 1GHz to pomyslalem, ze tego juz nic nie
> przebije i wszystko na tym musi chodzic pieknie, chodz wiedzialem ze
> niespelna parenascie miesiecy i bedzie to juz zamierzchla predkosc -
> co do tego pierwszego sie mylilem

Przepraszam, do czego ci za wolny 1GHz? U mnie na Ath1200 średnie użycie
procesora to 5% ;-) I cały czas siedzę, coś piszę, coś czytam, coś tam
ściągam, leci muzyka...
Fakt, są rzeczy dla których żaden procek nie jest za szybki [Seti@home ;-)]
i fakt, są gry... których wymagania co do procesora nie są tak duże jak do
karty graficznej.

--
Azarien
wswiktor&poczta,fm