Re: ram 256 -> 512 warto?

Autor: BSR <basior_at_o2.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 20:53:57 MET

>>odpowiedz warta warszawiaka
>
>Uprzejmość godna Poznaniaka.

raczej kozaka z wybrzeza studiujacego w Poznaniu

>Dlaczego akceptujesz szybsze procesory w komputerach, ale sarkasz na
>pojemniejsze pamięci?

akceptuje wszystko, tylko denerwuje mnie to ze z kazdym rozwinieciem
technologii ida wieksze wymagania sprzetowe pewnych amplikacji, nie
mowie, ze wszystkie - bo wlasnie ta nowa technologia umozliwa bardzo
dobre rzeczy, ale wydaje mi sie przydala by sie jakas optymalizacja

jak kupowalem kiedys procek 1GHz to pomyslalem, ze tego juz nic nie
przebije i wszystko na tym musi chodzic pieknie, chodz wiedzialem ze
niespelna parenascie miesiecy i bedzie to juz zamierzchla predkosc -
co do tego pierwszego sie mylilem