Nie działa mic :(

Autor: Adamos <adamos7(tnijto)_at_wp.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 20:52:48 MET

Witam, jestem wielkim fascynata CS'a :-) i nagle odmowil mi posluszenstwa
mikrofon :-( Wszystkie ustwaienia audio sa jak najbardziej w porzadku, mik
dziala na innym kompie, na innym systemie na moim kompie rowniez nie dziala.
Ponowna instalacja driver'ow (audio) nie dala pozytywnych efektow. Posiadam
MB Biostar U8799 Motherboard wraz z integrowana karta dzwiek. na 6
glosnikow, przy wlaczonych 6 glosnikach, wszystkie wyjscia dzialaja,
natomiast nie dziala wejscie na mika. Testowalem na swoim kompie na xp oraz
98se, bez pozytywnych efektow, czy pozostaje tylko zakup osobnej karty
dzwiekowej ???

--
Pozdrawiam
Adamos