Re: ram 256 -> 512 warto?

Autor: <D_at_niel>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 19:57:45 MET

Dnia 09-sty-05 16:32:03, Wiktor S. napisawszy:
> Wada dużej ilości pamięci:
> plik hibernacji zajmuje dużo więcej miejsca, a wchodzenie i wychodzenie z
> niej trwa odpowiednio dłużej.
> Dlatego poważnie się waham nad rozszerzeniem posiadanych 256 megabajtów.
> Nieistotne, jeśli ktoś nie korzysta lub korzysta sporadycznie...

Można wogóle wyłączyć hibernację i używać tylko wstrzymania (S3) co
trwa parę sekund, a obudzenie jest jeszcze szybsze. Albo też nie
wyłączać kompa wcale - u mnie tak chodzi.
Dla XP 512 MB to dość przyzwoita wartość a mając 1 GB można np.
wyłączyć pamięć wirtualną. A pamięć ostatnio taniała...

--
 Pozdrawiam - D@niel