Re: PCProjekt.pl - opinie oraz kompatybilnosc pamieci

Autor: ToYKiLLaS <toykillas_at_interia.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 19:05:40 MET

Odradzam zakupy w PCProject, zamówiłem tam płyte główna na którą czekałem
notabene 2 tygodnie. Najpierw jej nie było, potem była ale paczka wróciła bo
była uszkodzona, potem był rozkompletowany zestaw do płyty, aż w końcu
dostałem pieniądze spowrotem. Ciekawe jak firma ta zachowuje się przy
gwarancji. Ja na Twoim miejscu omijał bym z daleka ta firmę.
Pozdrawiam

ToYKiLLaS