Re: PCProjekt.pl - opinie oraz kompatybilnosc pamieci

Autor: Sekator <sek_at_tor.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 21:00:06 MET

Użytkownik "marek" <marek@nomail.pl> napisał w wiadomości
news:crrm0s$6kr$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie kupowalem jeszcze nigdy sprzetu przez internet a oferta w tym sklepie
> wydaje sie atrakcyjna. Przeplacilem tez za DVDRW w normalnym sklepie. Z
> przesylka w PCProjekcie wychodzi 40 zl taniej.
> Jednak chcialbym poznan opinie nt tego sklepu.

Popatrz na www.apollo.pl nie wiem jak u nich jest bo dopiero złożyłem
zamówienie, ale ceny wyglądają nienajgorzej.

Co do pcprojekt to różne opinie słyszałem ale w większości dobre, także
jeśli coś bym upatrzył to pewnie bym u nich kupił.

O proline słyszałem tylko tyle, że serwis marny mają...

Pozdrawiam, Sekator.