PCProjekt.pl - opinie oraz kompatybilnosc pamieci

Autor: marek <marek_at_nomail.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 17:28:11 MET

    Mam zamiar kupic markowa pamiec RAM TwinMOS
http://www.pcprojekt.pl/?str=katalog_produktow&id_gl=4&id_produktu=180 .
Bedzie to dodatkowa pamiec do moich 256 mb noname 333MHZ (wedlug wskaznika
WCPUID). Pamiec ktora zamierzam kupic jest taktowana 400 mhz. Wiem ze w
sumie beda taktowane jako 333MHZ ale czy to bedzie az tak zauwazalne? Czy
moze lepiej dac sobie spokoj z aktualnymi 256 mbRAM i zostawic tylko te
ewentualne nowe 512?
Nie kupowalem jeszcze nigdy sprzetu przez internet a oferta w tym sklepie
wydaje sie atrakcyjna. Przeplacilem tez za DVDRW w normalnym sklepie. Z
przesylka w PCProjekcie wychodzi 40 zl taniej.
Jednak chcialbym poznan opinie nt tego sklepu.

--
Marek