Re: Sniffer IDE

Autor: RusH <logistyka1_at_pf.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 01:21:00 MET

Adam Klobukowski <atari@gabo.pl> wrote :

> No o tymnie pomyślalem, ale jakos nie potrafie motywu tych
> krasnali wyczaic ;)

to proste :

1 steal underpants
2 ...
3 profit

> Nie mam takiej opcji w biosie. Nie mam biosu :)

no to podaj konkretny model plyty

> Nie starczy. Softice jest pod winde a to odpada. Zresztą cokolwiek
> takiego typu odpada.

jaki soft KONKRETINE

> Reinstalacja tez odpada. Ja wiem jaki mam soft i co on moze
> zrobic

ty moze i wiesz, ale nikt inny, wie cjak ci mamy pomoc ?

> bo bede mial tą samą wersje co wcześniej. Nowszej nie ma, i raczej
> nie bedzie.

Sprzetu jaki bys chcial nie ma, trzeeba by cos sklecic konkretnie pod
to zastosowanie, cos wylapujacego komendy ata zapisu do niskich
sektorow, nieoplacalne calkowicie

Pozdrawiam.

--
RusH   //