Re: ATA 33 zamiast ATA100

Autor: mac <gta100_at_wp.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 14:22:57 MET

Użytkownik "vs1981" <vs1981[wytnij.to]@o2.pl> napisał w wiadomości
news:crq24k$4q1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Tak się dzieje, jeśli taśma jest podpięta odwrotnie (czerwona żyła
najdalej
> od zasilania)... Ale to niemożliwe bo ma odpowiedni kształt. Sądzę więc,
że
> nie podłączyłeś jej w dobrą stronę - niebieska wtyczka musi wchodzić do
> płyty głównej a nie do dysku. :)
> Pozdrawiam.

Hm, też to mam tylko na starszej płycie na Via apollo pro 133A w ktorej HDD
WD40GB chodził na 66 ATA a teraz nie chce i chodzi na 33 i nie wiem co jest
grane. Kabel jest na 100% 80 pinowy a ten zglasza że brak takowego. Ale może
i masz rację, może ja podpięty mam odwrotnie, tak jak pisaleś. A jeśli nie
to czy twoim zdaniem może to padać kontroler HDD (płyta ma już swoje lata)
czy jeśli ten padnie to w ogole HDD nie pójdzie?