Jaką drukarke

Autor: AKTOS <nek_wek_at_astral.lodz.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 14:25:34 MET

Witam wszystkich. Mam drukarke Epson 480. Już raz była w naprawie - jakieś
sprzęgło. Od dwoch dni nie chce drukowac. Niby wózek z głowicami chodzi,
wykonuje jakieś testy ale wyrzuca komunikat - nieznany błąd skontaktuj się z
serwisem. Nie wiem ile będzie kosztowała jej naprawa. Pomyślałem sobie ze
jeśli zbyt dużo to może lepiej będzie kupić używaną inna drukarkę na
Allegro. Moje wymagania to jedno - samodzielne nabijanie tuszy do nabojów by
zniżyc koszt druku.
Może ktos mi pomoże na co zwrócić uwage i jaką drukarkę wybrać. Będę
wdzięczny za wszelką pomoc. Dziekuję
Włodek