Re: Czy warto?

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 14:16:57 MET

Dnia Sun, 9 Jan 2005 13:54:41 +0100, Adam napisał(a):

> Warto zainwestowac w taka grafike przy aktulanym zestawie:
>
> Celeron 3100+
 ^^^^^^^^^^^^^^
Sempron?

> Gigabyte K8NS Pro Box
> 400 512MB GoodRam
> Radeon 9200SE
>
> Czy wszystkie taktowania ma w pozadku
Nie, normalny R9600XT pominien mieć taktowanie 500/600 a nie 500/500.

> i jak z tymi pamiatkami (ma Hynix-y
> 4ns) czy Saphire dobrze sie sprawuje
Hynixy to dobre pamięci, ale te akurat niewiele podkręcisz, bo
teoretycznie ich max. częstotliwość to 500MHz. Gdyby to były pamięci
3.3 ns, to 600MHz powinny bez problemu osiągnąć, a tak ...

> i jak bity i pamiec bo ma 256/128??
A tego to za bardzo nie rozumiem. Zanim wyślesz posta to przeczytaj co
napisałeś. A odpowiadając na to niezrozumiałe wyrażenie, to jest to
karta z kntrolerem pamięci 128 bit i ma 256 MB RAM. Jeżeli mogę coś
doradzić, to kup R9600XT z 128 MB RAM i referencyjnym taktowaniem
500/600. 256 MB pamięci w takiej karcie do niczego się nie przyda, za
to podwyższa cenę.

> Zalezy mi na dobrej grafice w rozdzialce 1024 - 768 w takich grach jak Far
> Cry, NfSU2, MoH Pacific Assault po czesci Doom 3 nowy Colin, Pro Evolution
> Soccer 4, Silent Hill itp.
Procesor jest OK, ale żeby pograć w 1024x768 w wysokich detalach, to
przyda się 1GB RAMu.

> Pozdrawiam i prosze o rade...
Bierz R9600XT 128MB z taktowaniem 500/600.

> I jeszcze jedno tak przy okazji co bedzie lepsze Asus, Gigabyte czy Saphire
> jak powyzej?
To są dosyć podobne konstrukcje, więc którąkolwiek weźmiesz będziesz
zadowolony. Pamiętaj tylko żeby zegary się zgadzały.