Re: Asus P4P800E Deluxe - uszkodzona seria?

Autor: Netoperk <neto_at_pp.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 11:09:16 MET

Mariusz wrote:
> Jakiś czas temu pisałem na tej grupie o dziwnych resetach mojego kompa jak w
> SIGu...
> Niestety okazuje się, że winna jest płyta Asus P4P800E Deluxe - była
> wymieniona na inny egzemplarz dzięki uprzejmości ProLine'u, ale okazuje się,
> że chyba jest uszkodzona seria.

Potwierdzam, w firmie miałem taką płytę i od nowości występowały dziwne
resety.
Próbowałem wszystkiego, wymiana komponentów od zasilacza po proca, nie
skutkowało.
Oddałem Panom ze sklepu, pojechała do Asusa, wróciła nowa. Z nową jest
lepiej, ale także występują resety, ale częściej po prostu komputer się
wyłącza :(

> Co w takim razie? Wymiana na Asusa P4C800E Deluxe? Mam wątpliwości, więc
> może Abit IC7-G ? (martwi mnie cooler na NB i nie wiem jaki jest wysoki -
> mam QVC120Cu więc może być problem). Kurde, czyżby Asus zszedł na psy?
> Może ktoś się wypowie albo miał podobne doświadczenia? A może i865PE nie
> jest zbyt udany?

Jeśli chodzi o Abita to:
Sam posiadam tą płytę i gorąco ją polecam, żadnych problemów :)
Co do qoolera na NB to w IC7-G jest taki niski (gówniany), ja kożystając
z uprzejmości serwisu Abita wymieniłem go na ten od IC7-MAX3, i tak
nadal głośne to pieroństwo. Ostatnio szykuję się do zakupu Pentagrama
QVC120Cu+, i dzięki uprzejmości kolegi z firmy komputerowej
przymierzałem go do swojej płyty. Zmieści się napewno. Nie zapinałem go
na sokecie ale przyłożyłem tak aby dotykał proca. Pomimo że na NB jest
założony wyższy radiator. A dzieki tak wielkiemu radiatorowi(i
wentylatorowi) spokojnie będę mógł odłączyć zasilanie od tego chuczącego
wentylatorka na NB.

--
Pozdrawiam
Netoperek