Re: RAID-jak go widzi soft?

Autor: PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 10:54:33 MET

ToMasz wrote:
> czemu nie ma sensu? napisz cos wiecej? Nie wiem czy to 0 czy 1 ale
> mnie interesuje połączenie które daje wiekszą szybkosc.

Na tanich kontrolerach raid nie zauwazysz roznicy miedzy raidem 0
(stripping) a zwyklym dyskiem. Dotego dyski musisz odpowiednio dobrac, nie
wszystkie dyski nadaja sie do pracy wrajdzie. Pozatym masz dwa dyski
podpiete do macierzy, jezeli jeden ci padnie to tracisz wszystkie dane.
Chyba ze masz zalozony raid 0+1. Lepiej zamiast dwuch dyskow kup sobie
jeden wiekszy.

--
GA 7N400PRO | AMD XP2600+ | 512 RAM DUAL | DVD Toshiba | Elsa 22H99 22'' |