Re: Sniffer IDE

Autor: Adam Klobukowski <atari_at_gabo.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 00:35:28 MET

RusH napisał(a):

> -dysk uwalony

Odpada. To sie dzieje na różnych dyskach.

> -wirus

Odpada, na tej platformie nie ma wirusów.

> -uwalona tasma od HDD

Odpada. Taśma była zmieniana.

> -krasnale

No o tymnie pomyślałem, ale jakos nie potrafie motywu tych krasnali
wyczaic ;)

> w biosie masz opcje "virus protection" nie robi ona nic innego poza
> ochrona MBR przed zapisem poprzez przerwania - przynajmniej
> wyeliminuje bardziej lamerskie wirusy

Nie mam takiej opcji w biosie. Nie mam biosu :)

> wystarczy zwykly debugger, moze softice

Nie starczy. Softice jest pod winde a to odpada. Zresztą cokolwiek
takiego typu odpada.

> ..ale prosciej i taniej wymienic hdd i plyte i zrobic reinstall od
> ZERA z plyt

Takie płyty nie są łatwo dostępne, a z pewnych względów płyty na inny
model zmienić nie mogę.

Reinstalacja też odpada. Ja wiem jaki mam soft i co on może zrobić.
Jeżeli jest w nim jakiś błąd to reinstalacja nic nie da, bo będę miał tą
samą wersję co wcześniej. Nowszej nie ma, i raczej nie będzie.

--
Semper Fidelis
Adam Klobukowski