Re: co zamiast floppow

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 20:25:52 MET

"stefe" cromoc$s0$1@news.dialog.net.pl

> a ja mam z netu... tych na dyskietce nawet nie dotykalem... mam nawet
> oryginalnie zapakowne sterowniki do drukarki HP710C z 1998 roku :-)

:)

> ale to raczej wina piszacych/udostepniajacych programy gidze kaza wracac
> do technologii z przed lat... a najtansze nagrywarki CD pewnie da sie
> wyrwac za cene stacji dyskietek...

Nowych chyba nie, ale używane raczej tak. :)
Ja mam nagrywarkę HP i wyglądem przypomina
świeżynkę, tyle że nie pachnie świeżością. :)
Jest całkowicie sprawna i jedyną jej wadą jest
to, że ma swoje lata -- pięć. :) (z konsekwencjami,
czyli nie nagrywa DVD :) a i CD nagrywa powoli)

I chyba jej wartość rynkowa nie przekracza wartości nowej stacji FDD. :)

> same nosniki tez sa pewnie w podobnej cenie.

Nie widziałem dyskietki, której cena byłaby niższa od
złotówki, ale widywałem płyty CDR po kilkadziesiąt groszy. :)
Co do płyt CDRW -- chyba poniżej złotówki nie da się ich kupić. :)

> no ale to tak OT :-)

E. :)