Re: co zamiast floppow

Autor: stefe <stefe_at_poczta.fm>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 14:21:19 MET

Pawel napisał(a):
> sterowniki dodawane do klawiarut, myszek, itp- wciaż są dodawane na
> dyskietkach.
a ja mam z netu... tych na dyskietce nawet nie dotykalem... mam nawet
oryginalnie zapakowne sterowniki do drukarki HP710C z 1998 roku :-)

> I co z tego że karty SD czy MMMC, miniDV/CD itd. sa tanie- jak nie
> sposób ich użyć tam gdzie można by było.
ale to raczej wina piszacych/udostepniajacych programy gidze kaza wracac
do technologii z przed lat... a najtansze nagrywarki CD pewnie da sie
wyrwac za cene stacji dyskietek... same nosniki tez sa pewnie w podobnej
cenie.

no ale to tak OT :-)

--
Pozdrawiam *stefe*