WD800JB - problem

Autor: Michal Michalczyk <wsu.maniac_at_SPAMgazeta.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 19:34:10 MET

czesc
kupilem nowy 80gb dysk caviar wd800jb - ale w biosie dysk widoczny jest jako
62844mb. menadzer dyskow w windows2000 rowniez pokazuje 'za malo', podobnie
partition magic. czy mam jakies 'zacmienie' i cos robie 'nie tak' czy po
prostu trafil mi sie 'wadliwy' egzemplarz? sprawdzalem na drugim komputerze
(z roznym ustawieniem zworki)- dokladnie taka sama sytuacja, przy czym w tym
drugim komputerze dysk 80gb seagate barracuda pracuje normalnie jako 80gb.
jakis pomysl? bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

michal