Re: WD800JB - problem

Autor: Przembo <przemek7823_at_ANTYSPAM@wp.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 21:14:26 MET

Użytkownik "Michal Michalczyk" <wsu.maniac@SPAMgazeta.pl> napisał
> kupilem nowy 80gb dysk caviar wd800jb - ale w biosie dysk widoczny jest jako
> 62844mb. menadzer dyskow w windows2000 rowniez pokazuje 'za malo', podobnie
> partition magic. czy mam jakies 'zacmienie' i cos robie 'nie tak' czy po
> prostu trafil mi sie 'wadliwy' egzemplarz? sprawdzalem na drugim komputerze
> (z roznym ustawieniem zworki)- dokladnie taka sama sytuacja, przy czym w tym
> drugim komputerze dysk 80gb seagate barracuda pracuje normalnie jako 80gb.
> jakis pomysl? bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

A moze problem z plyta glowna?? I po sformatowaniu juz bedzie widzial go jako 60GB. Moze trzeba by
pobawic sie tym dyskiem na tym kompie gdzie normalnie "widzi" inna 80GB.

Dzis kupilem identyczny dysk tylko ze 160GB:)))
I mam identyczny problem :( moja plyta widzi jedynie ~137GB ze 160GB. Plyta to ABIT KT7E ktora bez
upgradu nie obsluguje wiekszych dyskow, niestety po upgradzie (obsluga dyskow wiekszych niz 137GB)
sytuacja jest ta sama i rowniez nie bardzo wiem jak to ugryzc...
Moze ktos by mi rowniez doradzil??

Pozdr